Saturday 10 May 2008

Sunset at Ancol, Jakarta Utara




http://www.ancol.co.id/

18 comments:

  1. lu macam sangat enjoy kat sana.,,, bila mau bawa lu punya miri balik ke Malaysia jumpa ibubapa?

    ReplyDelete
  2. gua bosan sangat la...
    jadi pergi pantai dengan dua orang pria (lelaki)
    sangat sedih bila sampai disana, semua cowok (lelaki) ada cewek (gadis) kecuali gua...

    gua enggak ada miri la...

    ReplyDelete
  3. haihh...bila cukup masa....balik malaysia cari better offer...

    ReplyDelete
  4. u di sana gembira lo,ada amoi...

    ReplyDelete
  5. ya...gua nak balik kampung saya
    secepat mungkin...

    ReplyDelete
  6. mana ada gembira, mana ada ah moi...
    kalau ada ah moi, takkan online hari-hari dan main multiply...

    ReplyDelete
  7. 还有很多船。。。
    只不过没人坐

    ReplyDelete
  8. nanti balik itu jam, tolong "tabao" banyak banyak "cewek" balik, kasih kawan kawan yang belum khawain!
    Gua ini tahun belum juga!!

    ReplyDelete
  9. haha
    masuk dalam luggage gua oh?

    ReplyDelete
  10. itu macamlah gu pikil...tapi nak segar punya ya!
    jangan sampai sini dah expired!!

    ReplyDelete
  11. bapak lokman datang sini sajalah...
    hehe

    ReplyDelete
  12. Tiada permit !! Bang..........

    ReplyDelete
  13. enggak perlu permit la
    beli ticket dekat airasia bisa datang
    visa on arrival bisa tinggal 30 hari

    ReplyDelete